Mars Media

Neler Oluyor?

LG FUAYE PROJESİ

LG markası Kanyon’da 6 ay boyunca lokasyon sahiplenme yaptı!

Stand kurulumla beraber 3 adet televizyon sergileme, Kanyon sinema merdiven giydirme, gişeden bilet cover dağıtım, cut out yerleştirme, ve tüm dijital ekranlarda LG görselleri vardı.

 

Artık Zorlu' da!

LG, geçtiğimiz Mayıs ayında Zorlu' da yeni bir yaşam alanı kurdu. Misafirlerimizin film öncesinde zaman geçirebileceği, televizyonlu bir oturma alanı yarattı.

Kurulum, AVM’den de gözüken, sinemanın girişinde solda bulunan alana yapıldı. Yoğun olan gün ve seanslarda standında bilgilendirici hostes bulunduruyor.

Kanyon’da olduğu gibi diğer fuaye mecra alanları da LG markası ile giydirildi.

 

 

Cinemaximum yeni yatırımını Emaar Square AVM’de gerçekleştirdi.

Sinemaseverlere unutulmaz deneyimler yaşatan Mars Cinema Group; yeni Cinemaximum yatırımını İstanbul’un yeni gözdesi Emaar Square AVM’de hayata geçirdi. 2002 adet koltuklu 15 sinema salonunu 28 Nisan Cuma günü açan Cinemaximum, ziyaretçilerine Gold Class rahatlığını ve 4DX teknolojisinin keyfini yaşatıyor.

emaar

TEMA İSTANBUL İNTERAKTİF PROJE

71. Altın Küre Ödülleri’ne, aldığı 3 ödülle damgasını vuran “American Hustle”ın ilk gösterim gününde gerçekleştirilen Tema İSTANBUL interaktif sinema reklamı, izleyicilerde hayranlık yarattı. Ses getiren Tema İSTANBUL reklamı, Kanyon Sinemaları 5 numaralı salonda 21.00 seansında “American Hustle” filminin başlangıcında gerçekleşti.Film öncesinde, perdede Tema İSTANBUL konutlarının reklamı başladı. Reklamda sunucu, Tema İSTANBUL konutlarını gezmek üzere davet ettiği seyircilerden birini, gerçekten yanına çağırdı. Diğer izleyicilerin şaşkın bakışları arasında koltuğundan kalkarak, perdeye doğru yönelen izleyici, daha sonra bir kapıdan reklam filminde, sunucunun yanına girdi. Sunucunun yüz yüze yaptığı Tema İSTANBUL tanıtımının ardından izleyici, perdeden çıkıp tekrar salona dönerek, koltuğuna oturdu.
Tema İSTANBUL’un interaktif sinema reklamının ilk başlarda izleyiciler üzerinde yarattığı kısa süreli şaşkınlık, daha sonra yerini büyük bir beğeniye bıraktı. Reklam filminin bitimiyle birlikte izleyiciler, uzun süre alkışlayarak beğenilerini yansıttılar.