Mars Media

Neler Oluyor?

TEMA İSTANBUL İNTERAKTİF PROJE

71. Altın Küre Ödülleri’ne, aldığı 3 ödülle damgasını vuran “American Hustle”ın ilk gösterim gününde gerçekleştirilen Tema İSTANBUL interaktif sinema reklamı, izleyicilerde hayranlık yarattı. Ses getiren Tema İSTANBUL reklamı, Kanyon Sinemaları 5 numaralı salonda 21.00 seansında “American Hustle” filminin başlangıcında gerçekleşti.Film öncesinde, perdede Tema İSTANBUL konutlarının reklamı başladı. Reklamda sunucu, Tema İSTANBUL konutlarını gezmek üzere davet ettiği seyircilerden birini, gerçekten yanına çağırdı. Diğer izleyicilerin şaşkın bakışları arasında koltuğundan kalkarak, perdeye doğru yönelen izleyici, daha sonra bir kapıdan reklam filminde, sunucunun yanına girdi. Sunucunun yüz yüze yaptığı Tema İSTANBUL tanıtımının ardından izleyici, perdeden çıkıp tekrar salona dönerek, koltuğuna oturdu.
Tema İSTANBUL’un interaktif sinema reklamının ilk başlarda izleyiciler üzerinde yarattığı kısa süreli şaşkınlık, daha sonra yerini büyük bir beğeniye bıraktı. Reklam filminin bitimiyle birlikte izleyiciler, uzun süre alkışlayarak beğenilerini yansıttılar.

OMO' NUN ÇOCUKLARA SÜPRİZİ

OMO alanında çocuklar özgürce kirlenirken hem öğrendiler hem de eğlendiler. Sonra onlar için Cinemaximum'da öyle bir sürpriz hazırladık ki...

YUMOŞ KOKU PROJESİ

 Yumoş'ın yeni ürünü Hanımeli'nin eşsiz kokusunu tanıtmak ve olabildiğince çok insana denetmek için daha önce uygulanmamış bir şey denendi.

Öncelikle Yumoş Hanımeli'nin kokusunun reklam filmi ile eş zamanlı olarak sinema salonlarına sıkılması için özel makineler kuruldu.

Ardından sinemaya gelenlere hediye etmek için özel tek kullanımlık Yumoş testerları hazırlandı.